Mammas pojke

Alla inlägg under februari 2012

Av sickansmamma - 20 februari 2012 00:57

Idag hände världens gulligaste grej!!
Sixten älskar att hjälpa till med hushållssysslorna. Han är faktiskt duktig och det går faktiskt FORTARE när han är med och hjälper till. Barnarbete AB, yes I know! Men det var inte det jag skulle komma till..
Som sagt, han vill hjälpa till och plocka ur dskmaskinen, duka bordet och tvätta med allt vad det innebär och när vi kommer hem efter att ha varit och handlat så brukar vi ta med oss alla matkassar in till köket, men vi lämnar kvar EN kasse i hallen som Sixten får plocka ur och leverera till oss inne i köket. Det är blir ett jäkla spring fram och tillbaka för han, men han tycker det är kul.
Idag hade vi varit och handlat och när vi har fått in alla grejjer i kyl och skafferi så saknar jag handtvålen som vi köpte: "Var fan är tvålen?" Tänker inte mer på det, men när jag går på toa så får jag se det här:
 
Mitt hjärta smälter... Det är PRINS SIXTEN som har ställt dit handtvålen!


Ovido - Quiz & Flashcards