Mammas pojke

Alla inlägg under juni 2012

Av sickansmamma - 24 juni 2012 20:55

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen.. flåt... =/

Jag sitter just nu på subway i min ensamhet med laptopen på bordet. Jag skulle ta tåget till Stockholm och så missar jag tåget med EN JÄVLA SEKUND. Dörrarna slog igen mitt framför näsan på mig. Förbannade tåg jävel!  
Jag kommer att vara borta 4 nätter och det var ett sjukt jobbigt avsked jag tog från Sixten. Shit, har aldrig varit ifrån honom så här länge. Stark som jag är, så grinade jag inte förrän jag var ute ur hemmet.  Usch vad jobbigt det var! Hoppas att han inte kommer sakna mig alltför mycket. Jag snodde med mig en av hans favorit gossedjur som jag ska sova med. Jag tänkte rota i smutstvätten efter en tröja som jag kunde snusa på, men nä.. där gick faktiskt gränsen.

Ovido - Quiz & Flashcards