Mammas pojke

Alla inlägg under maj 2011

Av sickansmamma - 2 maj 2011 06:01

Jag har en trevlig 7-16.30 tur framför mig, blä! Borde vara vara förbjudet att jobba SÅ länge!


Sixten sov bra inatt, han har inte fått välling ännu. Han har inte ätit sen klockan 20 igårkväll. Helt otroligt! :) Jag är jättestolt!



Nu har vi några lugna dagar här på tandfronten. Tand nummer 3 är uppe, men det dröjjer inte längre förrän tand nummer 4 ska spricka igenom, och då blir det väl liv i luckan igen. Jag har även sett att 5, 6, 7, 8, är på g. Kan bli en rolig vecka!

Av sickansmamma - 2 maj 2011 05:57

7

Låt som påminner om ett speciellt tillfälle Kent - Utan dina andetag

Den här låten spelade brorsan på vårat brölllop.

Av sickansmamma - 1 maj 2011 10:07

Härligt! Äntligen maj! Om en månad har vi semester, både jag och John. Jag längtar!


Sixten är helt underbar nu, trots tandsprickning. Han blir väckt klockan 23 för välling och sen sover han ända till klockan 5, utan att vakna en endaste gång. Ikväll ska han få middag lite tidigare, kl 17, och sen ska han få välling direkt när han lägger sig, kl 19, så slipper vi väcka honom klockan 23. Hoppas att även det går bra.

Det tog bara 7,5 månad innan han kunde sova länge om nätterna... PUH!

Fast bara för att jag skriver om hur bra det går så kommer han naturligtvis att ha en bråknatt inatt! Så är det ju alltid!

 

Av sickansmamma - 1 maj 2011 09:59

6

Låt som påminner om ett ställe Bob Sinclair - World hold on


Turkiet 2006





Ovido - Quiz & Flashcards